22.10.22 – Brøyte.no – Administrator

Vi jobber kontinuerlig med forbedringer av våre løsninger etter tilbakemelding fra dere. Her er noen av våren og sommerens oppdatering på administrasjonspanelet. 

Verdt å merke seg: 

  • Søkefunksjon under objekter er nå rettet slik at det vises riktig når addresser inneholder æøå
  • Til-  og fra dato er lagt til som filteralternativ i ankomstlister
  • Hovedeier blir nå valgt som standard på første bruker knyttet mot objekt
  • Tjenester kan skjules for hytteiere slik at kun sjåførene kan legge inn disse for hyttene. Brukes typisk steder hvor hytteeiere kun skal registrere ankomst og avreise.
  • Sjåfører kan legge til områder selv om bruker ikke har verifisert kontoen.
  • Ordreliste under hver sjåfør med link til ordredetaljer
  • Diverse sikkerhetsforbedringer.
  • Dersom bruker endrer e-post vil systemet søke etter hytter på den nye e-posten uten å fjerne hytter fra den gamle e-posten.
  • Ekspressavgift vises nå på ordrebekreftelse
  • Bestilling over flere dager gir nå kun 1 e-post. 
  • Hastighetsforbedring i opplisting av objekter. Vi arbeider kontinuerlig med resten av sidene for å forbedre hastigheten og opplevelsen av systemet
  • Endringer blir nå loggført slik at vi sikrer god kvalitet og enkelt kan spore opp eventuelle hendelser. 
  • Koordinater fjernet fra område-listen
  • Objekter kan nå arkiveres og hentes tilbake ved en senere anledning
  • Rapport oppdatert med summering av priser, tider og nye filter.
  • Objekter kan nå kategoriseres som Hytte, Vei, Næring eller Privat. Dette for å klargjøre systemet for blant annet enklere registrering av veier.
  • Ved manuell brukerregistrering fikk Brøyte.no brukere “velkommen epost” ment for sjåfører. Dette er nå rettet
  • Ankomst- og avreise-kart viser nå også “Brøyt alltid” slik at dagene enklere kan planlegges
  • Systemet husker nå antall linjer du ønsker å se i hver liste ved oppdatering av siden.
  • Selskapsinnstillinger viste blank side for enkelte brukere. Dette er fikset
  • Kontaktinformasjon er opprettet slik at hytteiere enkelt skal få kontakt med nøkkelpersoner i selskapene eller foreningene.
  • “Invalid date” kom frem på enkelte rapporter. Dette er rettet
  • Ved å klikke på pinnen i ordre/ankomst-kart vil aktiv ordre vises på valgt dag. 
  • Enkelte kommuner har krav på registrering av koordinater når oppdraget fullføres. Koordinater ved fullføring av ordre hentes nå fra sjåføres lokasjon og knyttes mot hver enkelt ordre. Det er derfor viktig at èn og èn jobb avsluttes der den er utført før man kjører videre.
  • Avviksregistrering er lagt til. Oppdatering kommer i app neste versjon.
  • Tidligere oppdrag som ikke er fullført kan nå kanselleres ved ett tastetrykk. Benytt “Kanseller jobber” knappen på oppdragssiden. Statussiden kan gi deg indikasjon på om du har oppdrag som ikke er fullført
  • mm. 

Vi bruker cookies for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Godta våre cookies og personvern vilkår.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Personvernsenter

Når du besøker nettsider vil det lagre eller motta informasjon fra din nettleser, i hovedsak i form av cookies. I listen under kan du kontrollere hva vi lagrer om deg.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

Technical Cookies
For å bruke denne nettsiden må denne tekniske kaken lagres. In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Paid traffic controller
Controls paid traffic to prevent fraud

Avvis alle cookies
Save
Godta alle cookies