Hvordan fungerer brøyte.no for hytteeiere og objekteiere?

Brøyte.no - Hyttetjeneste appen for Hytteeiere

Med Innovasjon Norge i ryggen er Hyttesystemer AS stolte av å presentere Brøyte.no! Vi har jobbet lenge for å perfeksjonere vår fremtidsrettede og bærekraftige løsning for at den skal være både enkel, miljøvennlig og billig for våre brukere. Med Brøyte.no har vi lagt til rette for at brøyting og andre hyttetjenester kan bestilles og utføres enkelt, billig og uten unødvendig administrasjon. Kvalitetssikring er viktig for oss – med dette systemet får du full kontroll.

 

Administrator er et ord du vil finne igjen i e-poster og tekster fra oss, dette er betegnelsen på hvem hos dere vi har avtale med. 

Hvem som betaler for løsningen varierer fra hyttefelt til hyttefelt. Hos noen ønsker administrator å fakturere for løsningen via eksisterende betalingsavtale, andre ønsker at hytteeiere skal betale for selve løsningen før de får benyttet seg av løsningen. Dersom du har spørsmål vedrørende dette må du ta kontakt med din administrator. 

For at systemet skal finne deg som eier av hytten er vi avhengig av at du registrerer deg i appen Brøyte.no med samme e-post og/eller telefonnummer som administrator har linket til din hytte. Dersom du ikke finner hytten din etter å ha logget inn kan det tenkes at administrator har lagt inn en annen e-post eller telefonnummer i systemet. Dersom dette oppstår må du ta kontakt med din administrator. Vi i Brøyte.no har ikke mulighet til å rette dette av sikkerhetsmessige årsaker. 

Brøytemannskapet får opp bestillingen din direkte i en egen app kalt brøytekart. Betalingen skjer basert på hvilken avtale deres administrator har med Brøyte.no. Noen betaler før brøyting med bankkort, andre faktureres på etterskudd eller forskudd etter avtale med brøyteselskapet. 

Du som hytteeier må benytte deg av appen Brøyte.no, ikke brøytekart eller administrasjonspanelet her på nettsiden. For å laste ned appen Brøyte.no kan du klikke på en av følgende linker – alt avhengig av om du har en iPhone eller Android enhet.

Pass på at du til en hver tid har nyeste oppdatering av appen! Vi legger ut systemoppdateringer på nettsiden vår, samt på facebook.

Trenger du hjelp til noe?

Vi i Brøyte.no står alltid klar til å hjelpe deg, som regel også godt utenfor våre åpningstider. Det vi ønsker av deg før du sender henvendelse eller kontakter oss på telefon, er at du leser igjennom teksten over for å se om problemet kan løses av din administrator. Brøyte.no hjelper i all hovedsak til med tekniske utfordringer med tjenesten, det administrative rundt knytting av hytter og endringer gjøres av din administrator. 

Nederst på siden viser vi deg noen kjente feil som kan oppstå for deg som bruker av brøyte.no. Dersom dette ikke løser problemet kan du ta kontakt med oss ved å trykke på knappen under FAQ.

Brøyte.no har som regel en leveranseavtale med ditt brøyteselskap, veilag eller hytteforening. Vi inngår derfor ingen avtale direkte med deg som privatperson, hytteeier eller objekteier. Om du er privatperson og hytteeier kan du legge igjen kontaktinfo til din hytteforening her:

Vanlige spørsmål

Hytteeier eller Objekteier?
  • Hvordan laster jeg ned appen Brøyte.no?

    Du som hytteeier eller objekteier skal benytte appen Brøyte.no. Appen finner du både i Apple App Store og Google Play Store. Klikk på linkene under for direkte tilgang.

  • Finner du ikke hytten eller objektet i appen?

    Systemet er laget på følgende måte: 
    Du som hytteeier eller objekteier registrerer deg i appen med din kontaktinformasjon. Når administrator for ditt hyttefelt har lagt inn en e-postadresse eller telefonnummer som matcher med det du har registrert deg med, vil hytten eller objektet dukke opp i din app. 

    Mangler hytten fortsatt hos deg og du mener det er en feil? Ta kontakt med ditt lokale brøyteselskap eller veilag. Vi i Brøyte.no kan dessverre ikke hjelpe deg med lokale problemer.