Hvordan fungerer brøyte.no for Hytteforeninger og entreprenører?

Utgiften ved systemet kreves som regel inn fra hytteeierne. Dere som administrator kan velge om hytteeierne skal betale for tjenesten direkte i vår løsning, eller om det skal bakes inn i det de allerede betaler i dag. De aller fleste legger på prisen litt slik at hytteeiere ikke får et ekstra betalingsledd. 

Som hytteforening eller entreprenør er det som regel dere som står for avtalen med oss. Hva systemet koster dere avhenger blant annet av størrelse på felt, antall sjåfører, osv. Prisen på vår tjeneste er meget konkurransedyktige og vi har fokus på fornøyde kunder. Norges Hytteforbund har avtale med oss om rimelige priser.

Enten du er en del av en hytteforening eller et brøyteselskap får du tilgang på samme måte. Ønsker du et uforpliktende tilbud fra oss? Klikk her.

For at vi skal kunne behandle din forespørsel vil vi kontakte deg pr. telefon eller e-post.

Dere blir kalt administrator i våre systemer, dette er en beskrivelse du vil komme over ganske ofte.

Administrator logger seg inn her: https://app.broyte.no. Løsningen er tilpasset datamaskinen og arbeides som regel på fra en datamaskin.

Brøytemannskap eller hytteeiere har ikke tilgang til denne portalen. De logger inn via sine egne apper, Brøyte.no og Brøytekart.

Ønsker dere at vi tar kontakt med dere for en gjennomgang av systemet? Vi gir deg full innføring via Teams. Kontakt oss via våre kontaktsider: https://broyte.no/kontakt-oss/

Trenger du hjelp til noe?

Vi i Brøyte.no står alltid klar til å hjelpe deg, som regel også godt utenfor våre åpningstider. Det vi ønsker av deg før du sender henvendelse eller kontakter oss på telefon, er at du leser igjennom teksten over for å se om problemet kan løses av din administrator. Brøyte.no hjelper i all hovedsak til med tekniske utfordringer med tjenesten, det administrative rundt knytting av hytter og endringer gjøres av din administrator. 

Under viser vi deg noen kjente feil som kan oppstå for deg som bruker av brøyte.no. Dersom dette ikke løser problemet kan du ta kontakt med oss her eller via din kontaktperson hos oss.

Vanlige spørsmål

Administrator?
  • Kan jeg sende melding til hytteeiere?

    Klart du kan sende melding til hytteeiere eller objekteiere.
    Du kan velge mellom å sende til en, flere eller et helt felt, enkelt og inkludert i prisen. Hos oss er det ingen skjulte gebyrer for bruk av SMS og andre løsninger. 

  • Forsøker å logge inn men får hvit skjerm!

    Cache bruker for at sidene skal laste raskere. Av og til kan denne henge seg opp.

    Forsøk dette:
    1. klikk på menyikoner øverst til høyre, velg More tools og Developer Tools.
    Du kan også klikke Ctrl+Shift+i samtidig for å gjøre samme handling.

     

    2. Klikk pilen og velg Applications.

     

    3. Velge Storage / Clear storage og klikk "Clear site data"


    4. Lukk panelet du åpnet og oppdater siden. Da skal alt fungere fint! 🙂

    Ta kontakt med oss dersom dette ikke løste problemet.