Du er hytteeier med eksisterende avtale.
Din innlogging som hytteeier er underlagt administratoren for ditt hyttefelt.
Dersom du har spørsmål vedr. ordrehåndtering eller liknende ber vi deg ta direkte kontakt med din administrator.
Dette er som regel ditt lokale brøyteselskap, veilag eller hytteforening.
Dersom du har innloggingsproblematikk, kan du kontakte oss via skjemaet under.
Finner du ikke hytten i appen etter registrering?
Ta kontakt med din administrator, lokale brøyteselskap, veilag eller hytteforening. Av sikkerhetsmessige årsaker kan ikke vi i brøyte.no knytte deg mot hytten din ettersom vi ikke innehar lokal kunnskap om hvem som eier hvilken hytte.
Du finner også litt informasjon under vår seksjon for hytteeiere.
Ofte stilte spørsmål:
Hytteeier eller Objekteier?
Systemet er laget på følgende måte:
Du som hytteeier eller objekteier registrerer deg i appen med din kontaktinformasjon. Når administrator for ditt hyttefelt har lagt inn en e-postadresse eller telefonnummer som matcher med det du har registrert deg med, vil hytten eller objektet dukke opp i din app.
Mangler hytten fortsatt hos deg og du mener det er en feil? Ta kontakt med ditt lokale brøyteselskap eller veilag. Vi i Brøyte.no kan dessverre ikke hjelpe deg med lokale problemer.
Dette er som regel ditt lokale brøyteselskap, veilag eller hytteforening. Lettere sagt, selskapet som har bedt deg om å laste ned appen.
Registrer deg med din private adresse. Systemet finner hytten din basert på epost og/eller telefon.
Har du tekniske utfordringer?
Ta kontakt med oss via dette skjemaet:
Husk: Vi kan ikke assistere deg med manglende tilgang til din hytte. Da må du ta kontakt med ditt lokale brøyteselskap, veilag eller hytteforening.